Fredagen 20 Januari.

Godmorgon fredag! Efter en bra avslutning på jobbet med x antal skratt och lite angry bird så har man gått av. Kom hem och började kocka (kocka som i kock, alltså inget stavfel) ihop lite mat och det blev så jävla gott, lätt min signatur rätt och ska jag bjuda på mat kommer jag försöka få ihop de igen (fast jag använder mig aldrig av recept utan går efter smaken så kommer nog inte lyckas med samma igen).



Lite time out nu då och det kan jag behöva. Mitt mående toppar och dalar om vart annat och det finns liksom ingen anledning till någonting utan det är bara en känsla och så är den kvar hur jag än gör. Så får ju se hur helgens planer blir. Nu ska jag iallafall sova och så får jag väl hoppas jag vaknar upp och är glad så kvällens plan blir av. Annars blir det lugnan ro här hemma. Sova bort min sura min (för sudda, ja det funkar ju inte)

Godnatt & ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0