Goddagens.

Mitt inbokade möte har blivit avbokat. Med tanke på allting som händer så är det inte lönt att vi har ett. Tråkigt men sant. Jaja jag ska ju ändå åka iväg på mitt äventyr så det passar väl bra och säga "Varför gråta över spilld mjölk, det är bara att torka upp det och hälla upp ett nytt glas".

Jobbar dock över en timme imorgon och det känns inte så jätte lockande, men jag gör det ändå. Det gynnar ju med en extra timlön så varför säga nej när man ändå redan är vaken och på jobbet. Så ja.

Nej iväg och hämta veckans första paket kanske. Håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0