Lördagen 14 Januari.

Att hastigt vakna till av ett ljud, titta runt i sängen efter mobilen & se att displayen är svart och inse att det är ljudet från tvn. Då kom jag på nackdelen med att ha sony's ringsignal på telefonen, kanske dags att byta. Och att gå från seg och nästan somna till klar vaken på mindre än tio minuter känns si sådär.

Nu dricker jag Coca cola och fortsätter kolla på den svenska filmen Försvunnen.

För övrigt så känns det som någon har boxat mig rätt på en nerv. Jag har faktiskt aningen ont i armen aka axeln jag vet nog inte riktigt var den punkten tillhör då båda låter fel i mina öron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0