Lördagen 21 Januari.

När kanten är nådd så bör man inte hälla mer, för tillslut så rinner det över. För det finns bara så mycket man kan ta sen tar det liksom stop. Det är lördag nu. Det är den 21e nu.  Nu kan jag utan stress i kroppen försöka ta hand om mina demoner men mer tar jag inte in. Det räcker, jag är trött på att bli trampad på. Det är därför jag på senaste tiden blivit en liten bitch för att jag gått från snäll, säg ingenting, håll allting inom dig till att faktiskt säga ifrån när det räcker. Jag är ingen dörrmatta längre, du kan kliva av mig nu!

Med det sagt ska jag försöka att varva ner, ska jag orka med att lämna huset imorgon så bör jag nog försöka sova inom dom närmaste fyra timmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0