Nattens i-lands problem.

När man ändå tänkte ge upp hoppet om sömn och ska blanda dippen man köpte tidigare under dagen och inser att man varit alldeles för upptagen med att prata med sin gamla skolkompis i kassan för att få med sig dipppåsen hem. FAIL!

Sen var det de här med håret. Jag vill ljusa ner det inför resan för solen ändå kommer bleka det, men samtidigt är mitt hår redan så slitet att jag nog borde raka av allting. Så jag vill inte lägga i blonderingsfärg egentligen. Så om man bara skulle färga utväxten och få en jämnare brun färg och åka iväg på sol äventyr i mörkt hår. Det funkar säkert det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0