Oj tiden sprang visst bara iväg.

Jag sitter som vanligt och drömmer mig bort. Sitter inne på en sida och kollat boenden och läser och skriver upp lite bra att veta. Ja något bra att veta var väl de där stora partyt jag väldigt gärna måste haka på, det blir nog obeskrivligt för något så stort har jag aldrig varit med om. Beachparty 2012 me över tusentals andra, woop woop.

Annars är ju wifi lite viktigt. Och andra människor så att dela rum med främmande människor kan jag gärna göra, då hittar jag kanske nya vänner. För hur som än blir så lär jag åka iväg själv för jag ser det som ett större äventyr att göra på de viset, faktiskt. Jag ser fram emot detta och det kommer bli en sån jävla kick-start av det nya året.

Återigen, jag har ju sagt att 2012 kommer bli ett bra år. Ja om jag inte blir attackerad av en haj eller uppäten av en tiger. Och gud nåde om jag dör av en jävla brännmanet, inte okej.

Nej nu måste jag sluta fantisera om de här, sängen o lite tv sen får fantasierna gärna skena iväg på annat håll, blink blink haha. Godnatt & sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0