Måndagen 23 Juli.

Idag är en sån dag då det är många i min släkt som fyller år. Jag har min farbror, min faster och sen två av hennes barn. Lite kul ändå tycker jag, och ett stort grattis till er alla (:
 
Igår var tanken att vi skulle se American pie på bio efter maten men jag var för trött så kvart över elva gick jag hem. Stod i "hallen/trappan" ganska länge och roades av Andy, en engelskrep som bor isamma hus som oss. I förgår bjöd jag honom på Kalles kaviar som jag fick av några söta gäster som åkte hem i lördags. Andy var ivart fall väldigt skeptisk, "does it taste like ice cream?" haha. Dog lite så tog han pyttepytte lite på fingret och han tyckte INTE om det :p Fast tror man de ska smaka glass hade nog ingen tyckt om det när de väl smakade haha.
 
Varit ute på hotellen sen haft beachservice. Nu gör jag lite kontorsarbete innan jag ska gå hem. I em ska jag ut på hotellen igen. Jag hoppas förresten att ni där hemma har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0