Saker jag saknar hemifrån.

Först har vi familjen på första plats helt klart.
Sen kommer följande saker ej i ordning: Vi har internetshopping och lätt tillgängligheten till H&M och nya underkläder hela tiden. Jag saknar lite de här med kändisblaskorna som veckans Nu till exempel. Godiset är inte något jag saknar jätte mycket men ändå något som kommer stå på listan för mapi att ta med ifall de kan slita sig från Sverigeland. Jag saknar min bil för den är så grymt jävla snygg! Min säng och min tv och tillgången till internet och möjligheten att ha de senaste avsnitten och filmerna på datorn all the time. Jag saknar de där runda mackorna i 5-pack från Netto när dom är så där jätte mjuka så har man bacon ost på och kunna äta sånt till frukost. Mums!
 
Jag saknar inte det dåliga vädret även ifall jag kan tycka att om det regnar här en dag så gör det inget, blåst gör inget heller för jag tycker de är lite varmt ibland men klagar inte!!
 
Snart är det dags för oss att söka oss till vinterdestinationerna också, vet inte helt vart jag vill åka men jag har ju ett omöjligt önskemål (:
 
Vill också krama mamma, pappa, lisette, t.o.m emil, angelika, desiree och sötaste zindy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0