Söndagen 3 Juni.

Blev en ganska så stressig dag igår, fast efter att ha jobbat på Gille så är man ganska van vid stress. Där är man ganska van vid att saker o ting strular o inte riktigt är som det ska. Så även om det blev många bollar i luften så hanterade jag det ganska bra.

Vi hade flygplats dag och jag fick köra två transfers och sen stannade jag i hamnen för att hjälpa våra gäster som skulle vidare till dom andra öarna att komma till rätta. Slängde sen i mig lite spagetti, sprang hem och bytade skor och kjolen till shorts. Sen var det åka till bussen och sen plocka upp våra gäster som skulle med på våran City Walk.

Vid nio var jag färdig och gick hem. Johanna har också kommit tillbaka från sin vecka i Sverige så vi låg och snackade lite sen sa vi godnatt och jag somnade innan första ncis avsnittet var över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0