Bildbevis.

- Kolla vad jag har gjort idag!!

När jag såg att folk hoppade från klippan sa jag att det ska jag också göra, jag måste. Så jag tog några krålsimtag ut genom vågorna och höll sen på att dö för jag blev ganska trött. Såg inte ut och va så långt ut men mot vågorna va det lite jobbigt. Klättrade sen upp för klippan och när jag stod där uppe så skrek jag till dom andra "Det var mycket högre än det såg ut".

Mitt högra ben skakade och jag ville egentligen inte, eller jo jag ville men egentligen så vågade jag inte. Men jag tänkte att jag måste och jag kan absolut inte klättra ner igen så det blev ett hopp ner och så hamnade man under vattnet. Fy fan! Det var ganska häftigt faktiskt (;
- och stolt över att jag tog steget är jag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0