Måndagen 12 Mars.

Godmorgon! Då var man uppe igen, försökte snooza och sova länge men det gick inge vidare. Så det var lika bra att gå upp istället. Ska packa ihop mina saker, borsta tänderna och sen vandra iväg dit transfern kommer & hämtar mig. I eftermiddag är jag på Koh Lanta igen.

Nu har jag varit iväg ett tag och jag börjar känna av att hemlängtan nog kommer smyga på mig snart, men samtidigt vet jag att när jag väl kommer hem så kommer det inte dröja länge förens jag vill iväg igen. Jag antar att jag har lätt för att tröttna på vardagen och då hellre reser bort ett tag. Ja det är skönt att liksom gå emot dom vanliga rutinerna och få lite frihet.

I am a lost soul. Därför att jag igår kände att "åh snart ska jag åka hem". Idag känner jag av saknaden av min familj, men som sagt jag ska ju snart åka hem så då kan jag ju osakna dom ganska mycket. Det finns faktiskt ingen människa på jorden som betyder mer än någon i min familj. Det är bara där jag kan vara hundra procent jag, därför att jag kan bråka med allihopa men dom står fortfarande kvar. En vän, en kille eller någon annan person känner jag inte att jag kan göra det med, för ett misstag, ett bråk eller oenighet kan göra att du förlorar personen.

Nej nu ska jag packa ihop mina grejer, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0