Tisdagen 6 Mars.

Här kommer några bilder från eftermiddagen igår.

- Lunchade Spagetti Carbonara och det är faktiskt bra med lite mat växling (:

- Sen blev det chill i skuggan vid stranden. Måste säga att det är verkligen ett härligt liv jag har nu. Det är inte mycket som krävs men ändå så har man det så himla bra. Dagarna rullar på väldigt fort också. Sol & bad blir det iaf varje dag. Eller skugga & bad, vilket som för det är där jag håller mig. Men skönt är det verkligen.

- Pina Colada, den drink som jag dricker mest. Mycket godare här än i Sverige. Fast egentligen är väl alla drinkar det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde du skulle ut på spännande äventyr;)

2012-03-06 @ 16:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0