Torsdagen 29 Mars.

När jag inte har något bättre för mig blir det ofta att jag klickar mig in på olika sajter och fyller varukorgen med saker som jag sen inte tänker köpa för det blir alltid för mycket. Idag var ännu en sån dag och trots att sidan inte hade den väskan jag ville ha i den färg jag ville ha så fyllde jag korgen och klickade hem varor för mycket pengar. Får säga att det är för det var länge sen sist!

Varit i byn med lillebror & syrran, handlade lite middag. Så just nu står det en potatisgratäng i ugnen och till det blir det rostbiff, och lite sallad med dressing & rostadlök. Mums, det är sånt här som jag tar som vardagslyx. God mat och fint väder.
- en av några saker som jag beställde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0