Jävulskt rolig kväll.



Jag tog fram mitt sällskapsspel "med andra ord" och innan vi började äta så frågade jag om vi inte skulle ta och spela efter maten. Efter att verkligen övertalat lillebror att slita sig från datorn iallafall en spelomgång så satte vi igång. Det var jag, pappa & lillebror mot syrran, töserna och mamma. Vi vann. Skrattade så mycket att jag inte fick luft att säga rätt ord så den gick ner i påsen igen. Blev mer skratt. Lillebror gick iväg och nu bildade vi nya lag. Jag syrran och mini D mot mamma, pappa och mellansyrran. Mitt lag vann igen, syrran sa att det var tackvare mig, yeay. Spelet ska ner i påse och följa med mig till Grekland. En väldigt rolig underhållning måste jag säga!

Så en hel perfekt avslutning tycker jag. Återigen tänk att det ska krävas att man ska åka iväg under en lång period för att samla alla till sånt här. Vi har så kass humor så det blir en massa skratt och flumm. Jag kan inte annat än säga att jag verkligen älskar min familj. No doubt!

Nu har jag kvällen att packa om väskan, titta på TV och chilla. Sista natten i sängen på väldigt väldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0