Måndagen 21 Maj.

Då har det varit en hel dag på kontoret idag. Först skrev jag lite anteckningar för på lördag ska jag göra min första City Walk. Sen hade jag förmiddagen med Cecilia där vi gick igenom bl a boknings systemet, för att snart fäller jag ju ut mina vingar för att flyga själv.

Åt lunch och efter det så spenderade jag eftermiddagen med Dennis för att gå igenom ekonomi och hur de systemet fungerar. Det har varit en lång dag och det känns. Nu tänkte jag springa hem och blunda ögonen, tror dock inte jag hinner, för sen ikväll ska vi på grekisk afton. Det låter lite spännande tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0