Snart hejdå kontoret.

Har hållt på med förberedelser för imorgon hela dagen. Först hållt på att skriva transfer papper men lär väl inte använda mig av det imorgon för jag kommer va så nervös. Sen har man hållt på att vikt och packat välkoms material hela eftermiddagen. Känner mig lite trött i huvudet nu faktiskt.

Kommer få en stor klump i magen imorgon men har man väl gjort det en gång så tror jag nog att det kommer kännas bättre sen. Eller det är vad jag hoppas iallafall. Så nu tar jag snart ledigt för kvällen. Äta lite mat med kollegorna kanske och imorgon är min stora dag. Aaaaaaaaah! Jag är faktiskt nervös redan.
- Det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0