Söndagen 20 Maj.

Goddagens!
Det blev en väldigt lång dag igår. Gick upp vid 8, hade möte vid 9 och sen var vi på flygplatsen hela dagen. Jag tyckte det var jätte kul även om jag inte gjorde så mycket mer än checkade av personerna som gick på transfer bussen.

Sen hade vi City Walk vid 6, åkte med bussen och plockade upp gästerna och sen gick vi en runda i Skiathos town. Avslutade på Limanaki en restaurang som har ute servering precis vid vattnet. Klockan hann passera 21 innan vi var färdiga så det blev en lång arbetsdag.

Mötte upp Cecilia & Cecilia på Dionysos och fick spise lite mat med dom. Även Marika & Johanna joinde oss en sväng. Gick upp till kontoret och hämtade min väska sen gick jag hem. Duschde och sen gick vi ut och tog en drink.

Idag har jag varit med Johanna och Cecilia på hotell service hela förmiddagen. Sitter just nu på kontoret och arbetar lite. Ska snart ut och lunca lite sen är det hotell service igen i eftermiddag.

Hur har ni det i Sverige? Jag har ju inte direkt någon koll alls, såklart (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0