Söndagen 27 Maj.

Igår kväll så hade jag även min första City Walk och även om jag i vanliga fall inte har så lätt för att prata inför många personer på samma gång så gick min city walk faktiskt väldigt bra. Jag förstorar nog upp sakerna innan det är dags för det var ju inte så farligt som jag trodde. Återigen bevisar jag för mig själv att jag kan mer än jag tror och inte ger mig själv så mycket creds som jag borde. Fast det kanske är lite bra för då blir man glatt överraskad och inte besviken.

Idag har jag haft hotell service själv för första gången och även det gick bra. Jag känner att det här kommer att gå bra. Jag kan om jag vill och jag vill. Så säge jag.

Ikväll ska jag iväg på music and moonlight, ännu en båt utflykt som ska obsas bara för att vi ska få se vad det är vi kan ge våra gäster. Och nu har jag skrivit in alla viktiga saker på datorn så nu är vi redo för frukost/lunch/middag what ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0