12 hours later I'm home again.

Lämnade servicetelefonen över till rätt person och har haft kontorsarbete hela dagen då vi inte var i behov av 3 bussar på vår city tur. Har klippt och klistrat ihop min egna lilla Kairo manual för jag var buss 2 och helt säker på att det skulle bli två bussar. Vilket det också blev. Så imorgon bär det av till Kairo, blir upphämtat 01.40 så jag borde kanske sova i princip nu. 
__
Im not with servicephone anymore and that makes me a little happy (; Been to the office all day, fixing things and also making my own Cairo manual since Im going to Cairo tonight. So off to bed since it's only 4 hours til pick up ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0