And so you're back from out of space.

Så det har varit en effektiv dag. Vi har haft veckomöte, vi har varit och tagit blodprov, jag har varit ute på hotellen sen var jag och handlade mat på donken (första gången denna veckan?). Jag vet inte hälsosamt men jag har inte så mycket val om jag vill gilla maten jag stoppar i mig. Efter en sväng hemma var det iväg på välkomstmöte där jag satt som åskådare samt lite bollplank när frågorna kom. Till kontoret och gjorde lite små arbete där och nu är jag hemma. Tagit en snabb varm dusch och har hoppat i joggingbyxorna och mina tjockaste strumpor. Jag fryser så extremt nu för tiden. Filten och jag är placerade i soffan, nu väntar vi in sällskap sen är det filmkväll ikväll (:
__
Been working all day, all over the place. Had out weekly meeting, went to the hospital for a bloodtest, I went around to our hotels and after that I went to the office quick before taking food from Mc Donalds. Went home also just for a little while and then off to a welcome meeting. Went by the office and now I am home. Waiting for company, we're going to have a movie night and I guess I'll fall asleep, like always! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0