El Gouna är vackert.

Nu har jag min lilla siesta på Clubhouse igen jag tar mig an hotellen i eftermiddag. Beställt in lite lunch och en cola och ska lägga mig ner och läsa några kapitel ur 'Änglamördaren'. Vinden svalkar skönt och solen tittar fram idag, det är en vacker dag. 
__
I am back at my siesta place Club house in El Gouna, waiting for my lunch and just relaxing in the shadow.  And in about two hours my siesta is over and I'll be sitting in one of our hotels. It's a beautiful day today, the sun is out and the wind is nice. 
 
- Bild från min vandring från Mövenpick till en bit in i byn. Det är vackert här, men ibland saknar jag alla taxibilar från Hurghada (när man har det vill man inte ha det och när man inte kan få det då vill man).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0