Godkväll!

Så då är jag snart fit för kvällen. Blev lite trött och tog en powernap och efter det kändes det helt kört. Men nu har jag försökt platta ner min tott-frilla och fått ögonen sminkade lite så ser väl någerlunda bra ut iallafall! Grillafton med en mage som redan är full känns väl ifs lite onödigt, den där mc donalds maten sitter fortfarande högt upp men men. Öl för 10L.E kanske går på det ikväll, who knows.
__
Now Im ready for the night, got the make up on and clothes on so lets go ! Beer 10L.E so maybe half in tonight? We'll see (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0