Godkväll!

Haft en trevlig middag tillsammans med teamet på ett av våra hotell sen var tanken att vi skulle dra till papas men planen ändrades och de andra ville hellre till killarna så jag valde att dra hem istället. Ska upp tidigt imorgon och ha pick up till Mahmya så därför gör den lugna kvällen inte så mycket. Men morgondagen spenderas på paradisstället så det känns mycket nice! Bra avslut på denna veckan, sen ska jag på kontoret för att göra min avräkning.
 
Nu ska jag slänga mig i sängen och somna till någon serie. Ha en trevlig helg !
__
Team dinner at one of our hotels tonight and that was nice! I guess we were thinking of going to papas after but the plan changed and the others went to the boys room instead so I went home. I have an early morning so I need my sleep (; Gonna spend my day at Mahmya tomorrow and that is and amazing way to end the week!
 
So goodnight!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0