Godkväll!

Efter att knappt gjort någonting idag är jag fortfarande trött, lite rädd att min trötthetsperiod kommit nu. Gick till kontoret för att göra klart min avräkning och få lite ut rätade frågetecken gällande morgondagen. Känner mig lite nervös när jag inte har koll på läget. 
 
Efter kontoret så blev det middag på Café Del Mar och nästan hela teamet var samlat. Mycket trevligt som vanligt. Nu är jag och min roomie hemma och vi är väl lika slitna båda två. Planen är ladies gym på torsdag (fick en gratis kupong från agenten vilket glädjer mig mucho) om vi orkar det. Vet inte hur långa dagar det blir nu när jag tar över servicetelefonen på torsdag men förhoppningsvis håller jag styr på det. Håller mina tummar.
 
Imorgon beger jag mig till El Gouna för att köra laguntur med gästerna. Det blir den första vi kör, känner ett visst förtroende när dem valt mig men ibland är jag rädd att jag ger mig ut på djupt vatten men so far så har allting gått fint. Jag kan mer än jag tror, som vanligt, men jag lär mig ändå inte att tro på mig själv. Skärpning!
__
Can't say that this has been a day with alot of action because I've been laying in bed most of the day. Went to the office to do some stuff and ask a few things. Then we had team dinner at Café Del Mar and that was nice. And now I guess I'll go back to bed cause Im still tired. Dont like this feeling very much.
 
Tomorrow Im gonna do a new tour. A lagoon tour in El Gouna. A little bit nervous I guess but I think it will go great. And after that I have the rest of the day off. Nice! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0