Home sweet home!

Efter tjugotre timmar hemifrån är jag nu hemma igen och det känns väldigt skönt. Har varit en lång dag kan man minst säga, detta med både skratt och gråt. Jag har fått skrattanfall på roliga personer som varit med på turen, det är tur vissa kan glädja andra. Sen är det mindre kul med jobbiga försäljare som kan förstöra mycket för en bra dag. Annars tycker jag att det varit en bra tur. Den här gången var jag inte så trött att det kändes som sand i ögonen vilket gjorde det till en bättre tur bara där.
 
Imorgon har jag lite sovmorgon sen är det flygplats- och IM-dag sen har jag ledigt fredag och lördag vilket just i nuläget känns såååå efterlängtat. Fast kan va att jag är trött efter en lång dag också (; 
__
I am home again after 23 hours away from home. It's nice to be back home since it's been such a long day. Well it was a day filled with laughters also so its been great. And this time it didnt feel like a sandstorm in my eyes , this time I was more awake (;
 
Tomorrow I can sleep in a little bit then I have airport and welcome meeting. And friday and saturday are my days off and right now Im longing for it a little bit. Can be that I need a few hours of sleep (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0