Måndagen 26 November.

Godmorgon! Jag tror nästan det är dags att sätta acn på värme för det är minsann kallt i mitt rum idag igen. Sen vill jag nog införskaffa mig ett täcke också, filten var nte nog inatt. Hade lakan, filten och överkastet på mig, det var ändå kallt! 
 
Är inte världens morgonpiggaste människa men nu ska vi snart ta till kontoret. Har veckomöte sen ska jag till läkaren och ta blodprov sen ska jag ut på hotellen och senare ikväll är det IM (välkomstmöte). Sen är det en lugn kväll som väntar. 
 
På lördag är det all in för vi är lediga på söndag, sen på söndag är vi väl halv döda sen på eftermiddagen är planen att dra till downtown och bazaren där. Lite shopping! (:
__
Godmorning! It is very cold inside my room so I didnt sleep awesome tonight. A little tired this morning but time to wake up. Have the weekly meeting then Im gonna go to the doctor after that it's time to visit som hotels and tonight it's time for welcome meeting. After that Im gonna have a chill evening!
 
On saturday it's all in. We have the day off on sunday so. And on sunday we're gonna go to down town and the bazar they have there. Some shopping! yeay! 
 
Have a nice day everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0