Party in room 18!

Vi spelar nog musik för hela lägenhets komplexet men skit i det. Jag vet inte men idag är jag bara på riktigt bra humör. I feel super fine! Kommer ha en chill kväll med mig själv nu när tjejerna beger sig till Ladies gym. Jag är för lat för att följa med, nästa gång.... Kanske.
 
Kvällens höjdpunk blir iallafall de där varma badet som ska tina upp min frusna kropp, kan säga båtfärden från Mahmya var annat än varm. Det börjar bli vinter, det märks. Graderna börjar sjunka senare på eftermiddagen, brr.. 
__
We're playing music for all the people in the buildning (; I have had an amazing day at Mahmya and that feels good so I guess Im having a good day. The girls are going to ladies gym and Im gonna take a hot bath because it was very cold sailing home from Mahmya. Its getting colder, I can feel the winter coming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0