Team awesome.

Glömde ju säga att det blev en ganska bra kväll igår. Jag och Louise var fint folk för vi kom sist till Anders, åt god mat som Anders gjort åt oss sen begav vi oss till papas. Jag la in en önskan om låt men de var måååånga före mig, tänkte att jag säkert inte ens skulle hinna sjunga.
 
Sen kom YMCA låten och vi ställde oss på stolarna och ökade öset på papas totalt. Sen sa värdinnan 'And now its mimi's turn, she's simply the best' - kan ni gissa vilken jag sjöng?
 
Sen kom ju såklart gamnan style eller hur man nu stavar det och alla var tvungna att dansa itu, vi livar upp stämningen och vi bjuder på oss själva och jag fcking älskar vårt team!! Ni är underbara.
 
Efter det blev det en liten sväng på papas beach club.
__
It was a great night out with the team yesterday. We can make the party get started! We were dancing on the chairs to YMCA and we were jumping around to gamnan style and we had a great time.
 
I love my team cause we're so freaking awesome! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0