Tisdagen 13 November.

Så då har jag haft den sista dagen med servicetelefonen för denna gång och det känns väl bra. Fast tyckte faktiskt inte jag stressades upp så där extremt. Var väl bara en sak som var jobbigt men sen fixade jag de andra fint.
 
Efter en lång dag på jobbet tog vi till marinan och åt thaimat på White Elephant. Hyggade lite och sen har jag precis kommit hem, slängt in tvätt i maskinen och ugglar i soffan med Louise bredvid mig. Har nu två lediga dagar framför mig och jag ska faktiskt sova ganska mycket, förlåt men det får jag göra om jag vill, och jag känner att jag behöver det. Kanske ska ta och gå till Cleopatra bazaren också, kanske finner något nytt till garderoben för gud va jag saknar internet shopping för jag har typ inga kläder till utgång och middagar.
__
Today was my last day with the servicephone for this time. But I dont think I've been so stressed and a big b*tch, I've handled it nice. 
 
After a long day at the office we ended with thaifood in the marina at White Elephant and now I'm home and just chilling with my roomie. But I think I'll go to bed soon, I am soooooo tired. I have 2 days off in a row and I think I will sleep alot because I feel that I need it. And maybe go to cleopatra bazar and look at clothes, I think I need to shop cause I dont have anything I havent been wearing like a thousand times already!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0