Tisdagen 20 November.

Shit vad jag har sovit dåligt, jag har bara drömt om att servicetelefonen har ringt med alla möjliga konstiga och inte så nödvändiga frågor. Så jag känner att jag varit halvvaken till klockan fyra imorse. Sen lyckades jag nog sova lite bättre fram till 8 innan telefonen faktiskt började ringa på riktigt. - Japp fått den för dagen, eller ja gårdagen ska till kontoret strax och lämna ifrån mig den igen.
__
I've been no sleeping beauty tonight, slept very bad and was dreaming about the servicephone that it was ringing all night for all the stranges reasons. Finally at 04.00 the dreams begun to be normal and I could sleep 4 hours until the phone called for real. Yes I've been having the servicephone again but are given it to someone else today. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0