Tisdagen 6 November.

Godmiddag! Då har jag spenderat halva dagen i El Gouna med en laguntur tillsammans med Colona. Det blev en trevlig tur med båt i lagunerna samt en liten by vandring. Sen åkte jag till kontoret och gjorde lite snabba saker sen gick jag hem. Stoppade på Metro och köpte bla mjöl och bröd så nu ska jag minsann göra varma mackor i ugnen och svampstuvning, saknar dock soyan och det gör mig super ledsen! ): Fast går nog bra ändå.
 
Imorgon är det El Gouna från morgon till kväll, efter det tar jag över servicetelefonen.
__
Been in El Gouna half the day and did a lagoontour with some of our guests and Colona. It was a great tour and after that it was back to the office just a quick stop and now I have the rest of the day off. 
 
Taking my place in the kitchen and are making breakfast/lunch/almost-dinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0