Varit en bra dag.

Så har varit en dag med transfer och välkomst möte. Avslutade med ett besök hos killarna och måste självklart skryta när jag faktiskt vann över Joakim på NHL spel och aldrig spelat det förr! Awesome is my middlename (;
 
Ska ta en varmdusch sen går jag väl ner och somnar hos killarna är trött men ledig imorgon så tänkte väl va lite social när min egen lägenhet är tom. Tror tjejerna är aktiva på ladiesgym eller något. Tänkte köra ett besök där själv imorgon med Laura.
__
The work day is done and it's been transfers and welcome meetings. Ended with me visiting the guys and played a match of NHL with Joakim and I won!! :D Never played it before thats why I have to tell you (; 
 
Now Im gonna get hot water all over my body cause I need the heat and after that I think I'll go down to the guys again, I have the day off tomorrow so I have to be a little social and my apartment is empty, think the girls are at the ladies gym so..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0