Checkat in bredvid Nilen.

Ja det är väl inte alla som kan säga att dem bor med utsikt över Nilen men nu är vi incheckade och om ca 20 minuter ska vi mötas nere i Lobbyn och fortsätta dagen.
 
Möttes upp imorse utanför ett av våra hotell redan 4.40, kan säga att jag inte sovit mycket inatt. Sov lite på bussen, lyssnade på Anders information, sov lite till sen hade vi frukost stop. Efter det åkte vi vidare igen.
 
Varit och tittat på tempel och sett heroglyfer och fått en hel del information och sol. Vi har varit på Luxor museumet och sen har vi ätit lunch och sen blev det en liten tur över till Banana Island. Nu har vi då checkat in på vårt hotell och ikväll blir det mer saker på schemat, men blir en ganska tidig kväll vilket behövs.
 
Imorgon ska vi mötas 05.15 sen har vi ett äventyr i luften & Kungarnas dal bland annat som inlagt på schemat. Kommer nog bli ännu en super nice dag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0