Det lönar sig att vara flitig.

- Därför slipper jag ju gå till kontoret tidigt imorgon och lämna avräkning, för det har jag redan gjort! Blir sovmorgon och sen ut på något safari äventyr med några av teamisarna! Kommer bli en bra lördag, de känns ut i fingerspetsarna. Den är det karaoke på papas så dit måste jag ju, såklart.
 
På söndag bär det av till Mahmya med gäster, kommer bli en awesome helg. Har redan börjat super bra!
__
Going on some kind of Safari tomorrow, so it will be a great saturday. And in the night its papas for some karaoke, ofc! haha. And on sunday I'll go to Mahmya with some guests! Awesome weekend and that started this morning with Luxor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0