Home delivery!

Måste säga att det är ganska lyxigt med en restaurang precis nedanför lägenheterna där man kan beställa mat och sen dessutom få hjälp upp med maten för två tjejers händer inte är tillräckligt för att bära upp tre tallrikar och två öl (; Nu hoppas jag bara maten är god och att aptiten stannar kvar. 
__
Have a restaurant just beside the door to the house and we went in and got some food with us upstairs. We even got help to get it all up to our apartment. Super nice! Now I just hope the food is good and that I can eat alot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0