I am alive.

Så mitt första IM är här med gjort, nu kan allting bara gå bättre därifrån och det tycker jag känns bra. Jag hade sällskap av Alexander från Colona och det kändes väldigt bra! Nu ska jag jobba på att utveckla mitt IM samt plugga på Luxor för det är min nästa utmaning. Jag känner alltid ett stort obehag inför de där nya sakerna just för att jag tror jag inte ska klara av det och efterråt får jag ett sånt adrenalin att jag borde spara det i minnet och tänka att jag kan. För jag vet ju det egentligen, jag kan mer än jag ger mig själv cred för. Fast det är väl lättare att trycka ner sig själv än att ge sig själv rosor. Bla bla bla. Nu kan jag sluta böla, mer böl får ni på torsdag innan jag åker till Luzor (; haha.
__
So the meeting went well, even though I always cry about new things. I think I have to memories this feeling that I have afterward then maybe I can believe in myself some more. I CAN I CAN I CAN!! Til hours before Luxor, then I'll cry about Luxor instead haha. I know myself. But I think I have to stop now before you all think I dont like my life. Because I do. Alot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0