Jag och lediga dagar.

Är inte en jätte bra kombination. Jag känner att jag inte får ut någonting alls av dagarna. Fast det kanske är precis vad som behövs ibland. Att bara slappna av och samla på sig ny energi. Visst har jag väl arbetat lite på Luxor manualen men den är långt ifrån klar, har många filer jag tagit från servern på jobbet som ska arbetas in i de material jag redan har. Så att jag så småning om kommer att ha en fullsmockad manual så jag kan prata enormt mycket historia under Luxor utflykterna! 
 
För som sagt bussen tar oss till Luxor imorgon, så det blir ännu en fredag i den historiska staden.
__
This day has been very quiet, and I havn't done much action today. Think I need a hobby, or I need to get to the ladies gym on my days off so that I get some action (; And that is exacly what Louise just said on Facebook so when she gets home from work, maybe we're going to ladies gym.
 
And tomorrow morning the bus will take me and the guests to Luxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0