Kvällen är på väg mot sitt slut.

Så vi stack till kontoret och satte oss i bussen, kvällens to do var middag med hela agentkontoret. Så i bussen skulle vi sitta Apollo/Falk med en från Spring tours och tvärt om. Alltså ingen från samma i samma säte, tyckte jag var lite kul. Min sät kompis Ahmed var ju ganska söt, sån där ung söt ni vet.
 
Vi åkte till Alf Leila Wa Leila som på arabiska betyder Tusen och en natt. Precis som den där sagan om prinsen eller kungen som varje kväll ville ha en ny kvinna vid sin sida som skulle läsa en godnatt saga och när sagan tog slut tog han död på henne. Tills han träffade den här smarta kvinnan som berättade en snutt som inte blev klar så hon fick fortsätta och sen var han fast och förälskade sig i henne.
 
Vi åt buffé mat och alla fick presentera sig själva inför alla. Vi var ett stort sällskap och jag svamla som vanligt, jag säger hela tiden sommar säsong men detta är ju faktiskt vinter. VINTER!!
 
Nicolas fyller år om 25 minuter vilket betydde att vi sjöng för honom, Anders kallade mig till sig och gav mig microfonen så det var jag som fick ta ton. Älskar att sjunga så jag tror att så fort jag har en lördagkväll fri kommer jag att vara placerad på Papas för att sjunga karaoke! Love it.
 
Jag och Louise slog oss ner i soffan och vad visades inte på tvn om vårt favorit program wwe superstars, det var inte lika hemskt som igår så troligen kommer vi sitta bänkade hela säsongen haha.
 
Snart dags att vila ögonen. Larmet ska ställas på 4 för 4.40 går bussen mot Luxor och där ska jag spendera 2 dagar med teamet, kommer bli fett nice alltså.
 
__
Had a nice dinner with our agent Spring tours. We went to Alf Leila Wa Leila, which means 'Thousand and one night' in arabic. Like the story you probably heard before.
 
It's Nicolas birthday tomorrow so we were singing for him, Anders gave me the mic so I sang in it. I love to sing even if Im not the best so every saturday i can, I'll go to papas to sing karaoke!
 
After the dinner we went home, we had an early night because we wont get much sleep since the bus is going to Luxor at 4.40 in the morning. 2 days with some of the team and it's going to be awe-waitforit-some!!
 
Hur jag var klädd på flygplatsen idag, inte alls van vid blusen för jag använde blå piké på Skiathos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0