Mindre än 12 timmar kvar typ.

Har haft en dag runt på de olika hotellen vi har i Sahl Hasheesh tillsammans med min taxichafför som knappt kunde prata engelska. Det är tur jag var iväg på samma runda i tisdags och därför visste till 97% var alla hotellen låg för han hade inte lika bra koll hehe.
 
Nu är jag tillbaka på kontoret, känner att hungern smyger mig på och jag längtar enormt till lördag. Då blir det taco buffé på Cafe Del Mar och sen är det ju Karaoke kväll på papas! Oh happy day, plus plus plus jag är ju ledig på söndag!! :D
 
Nu inväntar jag ju bara de här timmarna innan jag ska ta med mig gästerna till Luxor, tänkte väl göra min manual ikväll också , har så många olika manualer så jag måste sammanställa dem till min egen (; Jo men det känns som det kommer gå bra, nerverna har inte visat sig än men det kommer snart..
__
Been around in Sahl Hasheesh today with a taxi driver who didnt speak english and who didnt know where the hotels were so it was good that I were at the hotels earlier this week (;
 
Office time now but I guess I will go soon because I need food. Even though I can't eat much. And later today I have to do the manual for Luxor cause tonight/tomorrow I'll be the guide on the tour to Luxor. Woop Woop.
 
AND... Looking forward to saturday because we are going to Café Del Mar and they have taconight, and also its karaoke night at papas and and and, Im off on sunday! WOHO!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0