Mmm Skagen!!

Blev kvar på kontoret ganska länge ändå, behövde skriva ut och kopiera upp lite papper inför turen inatt. Sen gick jag till Café Del Mar med Joakim och åt svensk mat, skagen sallad tog jag och det var sjukt gott. Trots det var magen liten och jag åt inte allt, men den här gången var det jätte god sallad!!
 
Nu sitter jag i soffan och ska ge mig in i allt läsande, Louise är inte hemma och det känns ju as konstigt för annars är hon alltid placerad här när jag kommer hem. Jaja hon får ju också ha ett liv utöver vårt samboliv (; hehe. 
__
Been to Café Del Mar with Joakim today and the food was amazing, you know why? It's swedish style! :D 
 
Home alone, Louise is gone but I have to read all about  Luxor now anyway. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0