Onsdagen 24 Oktober.

Så mycket för min sovmorgon jag skulle ha idag. Vaknade och var pigg första gången vid 6 :o Nu ligger jag och halv kollar på Dexter, tänkte ändå försöka sova lite till. Jag skulle sova till 11, det var min plan! Sen har jag ju detta nr'et "svara inte" som ringer hela tiden. Började vid ett igår och dem ringde flera gånger under kvällen, någon gång under natten och sen på morgonen igen. AAH önskade att jag kunde blockera nr från att ringa mig men det kan jag inte ):
__
And what happend with me sleeping all morning? Been waking up alot since 6.00 this morning. And I also have this number "dont answer" who is calling me all the time. It started yersterday around 13.00 and then its been going on all evening, night and morning. Wish I could block nr on my phone, but I cant ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0