Onsdagen 31 Oktober.

Goddagens! Idag har jag lämnat Hurghada och befinner mig just nu i El Gouna för att besöka våra hotell här. Fast nu har jag dock en liten siesta och ska först vara på nästa hotell vid kl 5. Har placerat mig själv och mina grejer på en solstol på Club house, blir lite lunch och egen arbete här. Ska vara flitig och skriva Kairo-manual lite, på börja den iallafall. Sen läsa lite deckare, sen njuta av solen och värmen, sen ta ett dopp och sen återgå till arbetet. 
 
Har en del saker att följa upp på när jag kommer tillbaka till kontoret ikväll så det är en lång dag, men so far so good trots att jag vaknat hundra gånger under natten. Hoppas allt är bra med er, detta är min utsikt bakåt.
 
 
I am in El Gouna at the moment to visit our hotel here. But having a siesta at the moment because the next hotel meeting is at 17.00. Are placed at clubhouse, having lunch and gonna write the Cairo manual, read alittle and just relax for a few hours then it's back to work again. The picture is the view I have behind me. In front of me I have the pool area.
 
I have some more work to do when I get back to the office so it will be a long day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0