Ont i magen, kallas nerver.

Har haft en fullspäckad dag med information om hur allting sköts här. Sen fick vi våra schema och imorgon har jag mitt allra första IM någonsin. För på Skiathos hade vi City Walk istället för möte, det betyder att man gick runt och såg sakerna man pratade om, nu blir det annorlunda och därför är jag nervös.
 
På fredag ska jag dessutom köra min första utflykt och det är Luxor, också sjukt nervöst för den är stor och jag känner mig inte direkt redo för den men jag antar att det är bättre att ta tjuren vid hornen och bara köra. Första gången är alltid nervös sen vet jag vad jag ska arbeta på efteråt. 
 
Wish me luck.
__
It's been a great day in one of our hotels, got alot of info about how we do things here in Egypt. Then we also got the schedule for the week. Gonna have my first IM tomorrow and on friday Im gonna have the Luxor tour. Don't know if Im ready for that but I guess I am since I got the place.
 
I am always nervous when I have something new a head of me, I always think I cant do it and when the day is over it went great I guess I just have to believe in myself a little bit more.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0