Safari pictures!

Har varit på en safari tur med några ur teamet och jeep resan ut till beduinlägret var skit roligt. Sen red vi på kamel en sväng, såg på vattenkällan. På tal om vatten, ganska coolt när man kan se den där vatten synvillan man hört folk får pga törst. Den kommer ju fram för solen lyser på ett visst sätt och det var coolt att va med om tycker jag! Sen åt vi lite mat och åkte sen hem igen, den turen blev mycket lugnare för då var det mörkt.
 
Har några bilder från turen, varsågoda!
__
Been on safari today with some people from the team and the way to the beduincamp it was an extrem bumpy ride and it was super fun! After that we got to see the camp, we were riding on the camels and eating food before we got in the jeep and went back home.
 
Gonna get ready for the night, its saturday and papas with karaoke tonight. Tomorrow the day has changed. Gonna be at the airport and in the evening Im gonna go to some hotels. We didnt have many guests going to mahmya so I couldnt go. It would be to much of a day off (;
 
- Team freaking awesome!
 
- Who said I wasnt strong enough?
 
- Yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0