Stor handla kanske?

Känns som vi nu bor i en ungkarls lya. Vi har knappt någonting i kylen, dryck är ett måste (fast man äter ju aldrig hemma så att kylen är tom är väl logiskt). Fast nyss fick jag tvätta mig med tvål för duschgelét tog slut igår och vi har inte hunnit handla, det känns mindre lyxigt. Fast luktar lite smått honung nu så det är ju ingen fara med det, blir ju ren med de också (; Fast ska handla lite imorgon efter jag varit på hotellen hela dagen. Kommer nog bli bra.
 
Återigen känns det enormt lyxigt med tvättmaskin, fått tvättat lite kläder idag igen. Bara tog högen från golvet och slänge in i maskinen innan jag drog på IM, nu är det upphängt och ska torka. Det enda jag känner att vi behöver ha är en dammsugare, fy fan med hår på golvet det är. Så nästa inköp får bli en dammsugare, sen får det bli singstar ;P hahahah.
 
Jaja mitt IM idag fick hjärtat att dela plats med hjärnan. Ruskit mycket folk sen skulle Joakim också vara med och jag tycker det är lite jobbigt att prata inför folk som vet mer än mig. Det är lättare att stå och prata med någon som inte vet än någon som kan dömma vad man säger och liksom påpeka fel. Ja ni kanske förstår eller så gör ni inte. Annars gick det väl hyfsat bra.
 
Avslutade med Café Del Mar och lite potatismos med köttbullar och lingon. OH va jag älskar svensk mat (;
__
It's been a long day and now Im just gonna put my ass infront of the TV and fall asleep watching a movie. Or something like that, it sounds awesome anyway. Early morning tomorrow cause Im gonna go to the hotels in Sahl Hasheesh. 
 
After the hotels I have to go to the supermarket. And maybe I have time to go to Ladies gym. I dont know. Doesnt seem like Im cut out for that since I didnt join the girls today. I had to eat so I went to Café Del Mar with Joakim and now like I told you Im gonna lay down infront of the tv and do as little as possible (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0