Tisdagen 30 Oktober.

Godmorgon!
 
Hyfsat pigg fast jag somnade ganska sent inatt, ätit ett ägg till frukost och ska göra mig redo för ett nytt välkomst möte tillsammans med Louise! We will we will rock it! (; Efter det blir det kontor och sen har vi shoppingtur på schemat, det är inte så chill out som ni kanske tycker det låter. Vi tar gästerna på en shopping/citytur runt i Hurghada och visar dem ställen och den här turen har jag inte kört förut så lite nerver kommer säkert.
__
Morning!
Kind of awake even though I was awake late this night. Gonna get ready for a welcome meeting with Louise in one of our hotels. We will rock it cause we're awesome! (;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0