Välkomstmöte och Citytur.

Började dagen på Bella Vista med ett välkomst möte tillsammans med Louise. Det går väldigt bra att ha det ihop med henne för hon gör mig lugn och får mig att sluta stressa. Efter mötet så åkte vi till kontoret och gjorde lite kontorsarbete. Lunchade på Café Del Mar och sen hoppade jag på bussen och körde city tur med gästerna. Avslutade kvällen med lite mer kontor.
 
Åkte hem och vi lekte lite housewives igen. Louise tog och diskade upp allt och jag ställde mig vid spisen och gjorde lite pasta. Halv ligger i soffan och kollar på MTV's akward men ska för flytta mig till sängen och slå igång någon serie att somna till.
 
Imorgon ska jag på hotellen i El Gouna och spendera hela dagen där. Bokstavligt talat. Det kommer bli en ganska lång dag men jag har lite siesta tid i El Gouna och tänkte då lära känna staden lite bättre.
__
Had a welcome meeting in Bella Vista with Louise. I like having the meeting together with her because she makes me less nervous about it! Like the teamwork. Went to the office and did some work before we went to Café del Mar and had lunch. Did a city tour with our guests and then back to the office again.
 
Went home and played housewives. Louise took care of the dishes and I mad dinner to us. Watching MTV and the show Akward but thinking of changing to the bed and some show on my computer. Have a long day in El Gouna tomorrow. Hotels and get to know the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0