Dag 2.

Vaknade väldigt tidigt imorse sen kunde jag inte somna om så jag fortsatte mitt försök till att kolla på Hawaii five-0 och jag gillar serien. Hann se 3 avsnitt sen var mami hemma från jobbet och jag gick upp och väckte syrran. Sen åkte vi till någon outlet sak i Hässleholm, verkade va en gammal bilförsäljningslokal. Stod iallafall skyltat begagnade bilar åt ett håll, nya bilar åt ett håll och två andra alternativ och jag lovar att några bilar fanns det inte där.
 
Fick iallafall tag i en resväska men jag ville nästan svimma när jag såg priset på typ 700kronor. Eftersom jag var rädd att jag inte skulle hitta en väska någon annanstans så rullade jag med den till kassan och betalade. Kassörskan önskade mig trevlig resa fast hon inte ens visste vad jag skulle med resväskan till..
 
Åkte till en annan outlet i Hässleholm, ja vi ville kanske se vad dom hade för något där också men lökigare ställe kan man nog inte ens hitta i Perstorp. Detta var då i en gammal verkstadslokal fortfarande med alla grejer kvar i väggarna. Nej fy . In och sen ut. Inget intressant alls. 
 
Åkte till Maxi och handlade, sen åt vi kokt korv med bröd med ketchup, senap och rostad lök. Mm mm mm fy för sören va gott det kan va med något så enkelt. Efter Maxi besöket ville jag till H&M, hittade inga mjuka sköna varma tröjor men jag letar mer imorgon. Fyllde handen med underkläder istället. 
 
 
En sväng inom Netto för kolsyrat vatten sen vidare hemåt. Sen började mami med maten för jag ville gärna ha hennes köttfärsås med spagetti under en dag hemma så det blev idag. Har jag tur så blir det kalops imorgon, YUM!
 
Har överfört alla mina bilder från Skiathos på den externa hårddisken och bränt över dom på skivor. Nu vet jag att dom finns sparade och kan börja radera dom från den bärbara för att ge plats åt alla nya bilder jag kommer ta i Egypten. Samt alla nya filmer och serier!
 
___
Been shopping with mami and my sister today. I didnt find any warm clothes but I did buy some new undies and a suitcase which I needed. So it's been a really nice day with them. And when we got home mum started with the food, spagetti bolognaise.
 
And now it's movie time with one of my younger sisters, scream 4!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0