Lördagen 1 September.

Jaha då har Augusti också passerat, den här sommaren har gått otroligt fort. Jag har varit med om väldigt mycket saker, och jag tror nog jag ändå växt ett par centimeter i sommar. Inte bokstavligt talat men ändå.
 
Jag lever för de tre u'en. Upplevelser, Utmaningar och Utveckling.
 
Idag är det lördag vilket betyder flygplats dag ska alldeles strax med min transferbuss och hämta upp lite norrmän. Sovit otroligt dåligt inatt då jag sen fyra rullat runt och kvidit mig då det känts som något stuckit knivar i magen. Men det är bara kämpa sig upp och försöka klara av dagen trots allt. Lördagar är hårda och alla behövs. Drar mitt strå till stacken också.
 
Hoppas att ni alla har det bra där hemma, mitt liv ser fortfarande väldigt ljust ut. Jag tackade ja till min vinterdestination så jag får väl snart veta hem och dit resa men preliminärt blir det inte många dagar i Sverige innan jag åker och därav gör jag mig osynlig när jag kommer hem för jag hinner inte med mycket denna gången heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0