Måndagen 17 September.

Alltså herregud, min nästyngsta lillasyster blir 18 år idag. ARTON!! Så ett stort grattis på din dag, hoppas den blir fin och allt de dära. Vi ses om lite mer än en vecka.
 
Idag ville jag knappt gå ur sängen, hörde hur det regnade där ute. Åskat har det också gjort. Haft med mig extra strumpor, leggins och tröja ifall jag skulle bli så blöt som igår men jag klarade mig ganska bra ifrån regnet idag. Woop woop! Hoppas för gästernas skull att det blir finare väder imorgon men ser mörkt ut.
 
Här kommer bild från igår när jag stannade och tog bild på solen som försökte titta fram.
 
 
Ikväll är det bilturen runt till hotellen igen sen en lugn kväll. Imorgon är det hotell på förmiddagen sen ska vi ha en girlyday tillsammans. Ska bli kul, kanske vi äntligen kan spela 'med andra ord' som jag tog med hit för att vi skulle spela det (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0